Ancu se pare cusì simplice di dì, quandu avemu affruntatu tempi difficili, spaventosi o incerti, ricordate e parolle di 1 Petru 5:7.
Ùn pudemu micca impedisce di trattà cun circustanze difficili in a nostra vita, ma tendenu à pensà chì avemu da purtari ancu a carica emotiva. In ogni casu, Diu vole chì ci dessi quellu fardelu. E cose ùn viaghjanu micca sempre cumu vulemu. Quandu trasmettemu e nostre preoccupazioni à Diu, chì ama è cura di noi, pudemu avè a pace sapendu chì ellu hè in cuntrollu.
Oghje, cum'è affruntà i tempi difficiuli, ricordate di u Salmu 23: 4, "Ancu s'ellu cammina per a valle di l'ombra di a morte, ùn teme micca u male; perchè tù sì cun mè; u to bastone è u to bastone, mi cunsulanu ". Oghje dà tuttu à Diu, pò manighjà è si cura.
"Lanciate tutte e vostre preoccupazioni nantu à ellu, perchè ellu hà cura di voi". (1 Petru 5:7)
Preghemu
Yahweh, per piacè aiutaci à cunfidassi in voi è trasmette i nostri paure è preoccupazioni à voi, crede è cunfidendu in voi hè ciò chì ci chjamate per fà. In nome di Ghjesù, Amen.
A chjama di Diu per "ùn teme" hè più cà cunsiglii cunsulanti; hè una direttiva, basata in a so presenza immutable. Ci ricorda chì ùn importa ciò chì facemu, ùn simu solu. L'Onniputente hè cun noi, è a so prisenza ci assicura a sicurità è a pace.
A Bibbia ci parla di u sustegnu persunale di Diu - per rinfurzà, aiutà, è sustene. Hè incredibbilmente putente. Ùn hè micca una assicurazione distante è astratta; hè un impegnu di Diu per esse attivamente implicatu in a nostra vita. Ellu offre forza quandu simu debuli, aiutu quandu simu sopraffatti, è sustegnu quandu ci sentimu chì cascamu.
Oghje, abbracciamu a prufundità di l'impegnu di Diu per noi. Lasciate chì e so parolle affundanu in u nostru core, dissipendu u timore è rimpiazzannulu cun un sensu prufondu di a so forza è a so vicinanza. In ogni sfida, ricordate chì Diu hè quì, prontu à furnisce a forza è l'aiutu chì avemu bisognu. U so sustegnu invariabile hè a nostra fonte constante di forza è rassicurazione.
Ùn teme micca, perchè sò cun voi; Ùn vi scantati, perchè sò u vostru Diu. Ti rinforzaraghju, Iè, ti aiuteraghju, ti sustineraghju cù a mo dritta ghjustu. (Isaia 41:10)
Preghemu
Yahweh, Babbu, aiutami à ùn avè paura, timida, paura, o preoccupatu. Babbu, ùn vogliu mancu permette à una piccula paura di entre in l'equazioni. Invece, vogliu cunfidà completamente in tè. Per piacè à Diu, dà mi putere à esse forte è curaggiu! Aiutatemi à ùn avè paura è micca à panicu. Ti ringraziu per a prumessa ch'è tù vai personalmente davanti à mè. Ùn mi falà, nè abbandunerete. Diu m'aiuti à esse forte in tè è in u vostru putere putente. In nome di Ghjesù, Amen.
Avete bisognu di un novu principiu di l'annu novu? Ancu cum'è credenti è ministri in Cristu, avemu tutti peccatu, sbagliatu è fattu alcune scelte sbagliate in 2024. A Bibbia dice chì tutti anu piccatu è ùn sò micca stati a gloria di Diu. Ma a bona nutizia hè chì ùn avemu micca da stà siparati da Diu in u nostru peccatu. Ddiu ci vole à vene à ellu per ch'ellu ci pò pardunà, ci pulisce è dà un novu principiu.
Ùn importa ciò chì hè accadutu eri, a settimana passata, l'annu passatu o ancu cinque minuti fà, Diu ti aspetta à braccia aperte. Ùn lasciate micca chì u nemicu o a ghjente vi cundannà è vi minti quist'annu. Diu ùn hè micca arrabbiatu cun voi. Ellu ti ama più di ciò chì sapete è brama di restaurà tuttu in a vostra vita.
Oghje vi ricumandemu di cunfessà i vostri peccati à Diu è permette ch'ellu vi purificà è vi dà un novu principiu di questu annu novu. Sceglite di pardunà à l'altri in modu chì pudete riceve u pirdunu di Diu. Dumandate à u Spìritu Santu per mantenevi vicinu per pudè campà una vita piacevule à ellu. Quandu vi avvicinate à Diu, Ellu vi avvicinarà à voi è vi mostrarà u so grande amore è benedizioni tutti i ghjorni di a vostra vita! Alleluia !
"Se cunfessemu i nostri peccati, ellu hè fidu è ghjustu per pardunà i nostri peccati è per purificà di ogni ingiustizia" (1 Ghjuvanni 1: 9) Preghemu Yahweh, ti ringraziu per avè ricivutu cum'è sò, cù tutti i mo peccati deliberati, difetti, sbaglii è cattivi abitudini. Babbu, gridu in cunfessioni di i mo peccati à tè è ti dumandu di purificà mi. Per piacè aiutami à fà un novu principiu oghje. Aghju sceltu di pardunà à l'altri in modu chì mi pudete pardunà. Diu, tene mi vicinu à tè in questu annu chì vene per pudè campà una vita chì ti piace. Grazie per ùn avè micca cundannatu è liberatu, in nome di Ghjesù. Amen.
In questu annu novu, ci sò persone in tuttu u mondu chì sò sulitati è ferite. Sò stati attraversu delusioni; anu patitu dolore è dolore. In questu New Year cum'è credenti, Diu ci hà datu qualcosa per offre. Hà messu in noi acqua vivificante è rinfrescante. Cù e nostre parolle, pudemu purtà a guariscenza. Cù e nostre parolle, pudemu esce da a depressione. Cù e nostre parolle, pudemu dì à elli: "Sì bella. Sò maravigghiusu. Avete talentu. Diu hà un futuru luminosu davanti à voi.
Cù parolle di vita in u 2025, romperemu e catene di depressione è di bassa autostima. Pudemu aiutà à liberà e persone da e fortezze chì li fermanu. Ùn pudete micca sapè tuttu ciò chì succede, ma Diu pò piglià un cumplimentu, una parolla incuraggente, è l'utilizanu per inizià u prucessu di guariscenza è mette quella persona in un cursu novu. È quandu aiutate à rompe e catene di l'altri, tutte e catene chì pudete avè seranu rotte ancu!
Oghje, à l'iniziu di questu annu novu, lasciate e vostre parolle esse acqua rinfrescante à quelli chì scontri è sceglite di parlà incuragisce. Sceglite di parlà a vita. Dì à l'altri ciò chì ponu diventà, dà li complimenti spirituali onesti, è vive a vita cum'è guaritore. In tuttu questu annu, versà l'acqua di vita chì Diu hà messu in voi cù e vostre parolle è fighjate torna à voi in abbundanza!
"E parolle di a bocca sò acque profonde ..." (Proverbi 18: 4)
Preghemu
Signore, ti ringraziu per permette à e vostre acque curative di scorri per mè. Babbu, quist'annu, versaraghju a vita pusitiva nantu à l'altri è li rinfriscà cù parolle di vita. Diu, dirige e mo parolle, urdinate i mo passi, è lasciate chì tuttu ciò chì facciu ti glorifichi durante questu annu in nome di Cristu. Amen.
U versu d'oghje ci invita à riflette nantu à una realità spirituale prufonda: l'abbundanza di benedizioni chì avemu ricevutu per mezu di a nostra relazione cù Cristu.
"Ogni benedizzione spirituale" hè una frasa truvata in l'Scrittura d'oghje, chì include una ricchezza incommensurabile di grazia è favore. Queste benedizioni ùn sò micca terrestri o tempurane; sò eterni, arradicati in i regni celesti, è ancorati in a nostra unione cù Cristu. Includenu a redenzione, u pirdunu, a saviezza, a pace è a presenza indwelling di u Spìritu Santu.
Queste benedizioni sò una prova di l'amore è a generosità di Diu versu noi. I nostri sforzi o meritu ùn li guadagnanu micca, ma sò dati liberamente per mezu di l'amore sacrificale di Cristu. Semu invitati à accede è gode di sti benedizioni avà, cum'è un anticipu di l'eredità celeste chì ci aspetta.
Oghje, meditemu nantu à sta verità, chì pudemu campà in a pienezza di e benedizioni di Diu è abbraccianu a ricchezza di a grazia di Diu, chì permettenu di furmà a nostra vita è e perspettivi. Ogni benedizzione spirituale in Cristu hè a nostra. Vivemu l'eredi di sta eredità divina, dimustrendu a bellezza è a ricchezza di una vita trasfurmata da a so grazia.
Benedettu sia u Diu è Babbu di u nostru Signore Ghjesù Cristu, chì ci hà benedettu cù ogni benedizzione spirituale in i lochi celesti in Cristu. (Efesini 1:3)
Preghemu
Yahweh, ci avete benedettu cù ogni benedizzione di natura spirituale è fisica in i regni celesti. Ci hà sceltu in Cristu prima di creà u mondu. Babbu vulemu esse dedicatu apposta à voi, santu è senza culpa. Signore, per piacè cuntinuà u vostru travagliu in mè, rende mi santu è senza culpa in parolle è atti. In nome di Cristu, Amen.
In questa età di l'influenzi di e social media, milioni di persone ùn anu micca piacè di a vita per via di a cundizione di a so mente. Stanu constantemente nantu à i pinsamenti negativi, distruttivi, dannosi. Ùn si capiscenu micca, ma a causa radicali di parechji di i so prublemi hè solu u fattu chì a so vita pensata hè fora di cuntrollu è assai negativa.
Più chè mai, avemu da capisce chì a nostra vita seguita i nostri pinsamenti. Se pensate pinsamenti negativi, allora andate à campà una vita negativa. Se pensate à pinsamenti scoraggianti, senza speranza, o ancu pinsamenti mediocri, allora a vostra vita hà da andà in u stessu percorsu. Hè per quessa chì avemu da piglià captive ogni pensamentu, è rinnuvà a nostra mente cù a Parola di Diu ogni ghjornu.
Oghje, vogliu sfida à voi à pensà à ciò chì pensate. Ùn lasciate micca quessi pinsamenti auto-sconfitti persistenu in a vostra mente. Invece, parlate e prumesse di Diu nantu à a vostra vita. Dichjarà ciò chì Ellu dice di voi. Pigliate in captive ogni pensamentu è rinnuvà a vostra mente ogni ghjornu attraversu a so Parolla fantastica!
"Demolite l'argumenti è ogni pretensione chì si mette contru à a cunniscenza di Diu, è pigliamu captive ogni pensamentu per rende ubbidienti à Cristu". (2 Corinti 10:5)
Preghemu
Yahweh, oghje aghju sceltu di piglià in prigiuneru tutti i mo pinsamenti. Rinuveraghju a mo mente secondu a vostra Parola. Babbu, ti ringraziu per esse u mo maestru è aiutu. Ti dugnu a mo mente, per piacè dirigemi in a strada chì duverebbe andà. In nome di Ghjesù! Amen.
Mentre parlava à certi ghjovani, aghju realizatu una verità impurtante - a ghjente piacevule hè viva è bè. Da a moda, à a lingua è tuttu ciò chì ci hè trà, ci sarà sempre ghjente chì prova à stringhje in u so muffa ; e persone chì pruvate di pressione per esse quellu chì volenu chì site. Puderanu esse persone bè. Puderanu dì bè. Ma u prublema hè - ùn sò micca u vostru creatore. Ùn t'anu micca insuflatu a vita. Ùn t'anu micca equipatu, abilitatu o untu; U nostru Diu Onnipotente hà fattu!
Sè vo site tuttu ciò chì Diu hà creatu per esse, ùn pudete micca fucalizza nantu à ciò chì tutti l'altri pensanu. Sè vo cambià cù ogni critica, circannu di vince u favore di l'altri, allura tu Mulateri Di L'andà à traversu a vita esse manipulatu, è lassari pirsuni ti stringhje in a so scatula. Avete da capisce chì ùn pudete micca mantene ogni persona felice. Ùn pudete micca fà tutti cum'è voi. Ùn vincerete mai tutti i vostri critichi.
Oghje, invece di pruvà à piace à a ghjente, quandu si svegliate in a matina, dumandate à u Signore per circà u vostru core. Dumandate à ellu se i vostri modi li piacenu. Mantene focu annantu à i vostri scopi. Se a ghjente ùn ti capisce micca, va bè. Se perdi certi amichi perchè ùn li lasciassi micca cuntrullà, ùn eranu micca veri amici in ogni modu. Ùn avete bisognu di l'appruvazioni di l'altri; avete solu bisognu di l'appruvazioni di Diu Onnipotente. Mantene u vostru core è a mente sottumessi à ellu, è sarete liberu da e persone piacevuli!
"A paura di e persone hè una trappula periculosa, ma a fiducia in u Signore significa salvezza". (Proverbi 29: 25)
Preghemu
U Signore, vene umilmente à tè oghje. Vi invitu à circà u mo core è a mente. Chì i mo modi ti piacenu. Babbu, toglie u mo bisognu di l'appruvazioni di a ghjente. Per piacè lasciate chì i mo pinsamenti sò i vostri pinsamenti è micca i pinsamenti di un omu corruptu. Diu, grazie per avè liberatu da e persone piacevuli, in u nome di Cristu! Amen.
Oghje pudete truvà à ricurdà alcuni di i trionfi è prucessi di l'annu passatu. Ancu s'è avete avutu successi maravigliosi in l'ultimi dodici mesi, pudete probabilmente ricurdate di qualchi punti bassi.
Quandu entra in un annu novu, spergu chì vi ricurdate chì i piani di Diu sò sempre stati di prosperà. Pò trasfurmà l'avvenimenti ordinali è i prucessi difficiuli in mumenti chjave chì aiutanu i so piani à prosperà. Ùn hè micca fora per dannà noi, ma i mumenti scuri chì sperimu ponu esse parte di e lezioni più impurtanti per aiutà à cresce più vicinu à ellu.
Oghje meditate nantu à stu pensamentu: Diu hà una manera di salvà u so mondu chì pudemu truvà difficiuli di capiscenu. Hà introduttu u so Figliolu in u mondu è hà purtatu a nostra salvezza in una manera chì puderia esse facilmente ignorata da stu mondu seculare. Eppuru hà cambiatu u mondu, è u so Regnu cuntinueghja à cresce. Stu stessu Diu vene in a nostra vita è ci attira in i so piani per un futuru pienu di speranza! Grazie, Diu !
"Sò chì i piani ch'e aghju per voi", dice u Signore, "prughjetti di prusperà è micca di dannà, piani di dà speranza è un futuru". (Jeremiah 29:11)
Preghemu
U Signore, a mo vita hè in e vostre mani. Babbu, ti lode per e gioie chì m'hai purtatu in l'annu passatu, è per i modi chì m'hà raffinatu attraversu e prove in a mo vita. Signore, preparami per esse parte di u vostru travagliu in l'annu à vene. In nome di Ghjesù, Amen.
Cume avemu principiatu un annu novu, hè ora di mette tutti i vostri cunflitti da parte. Ghjacumu ùn si trattene micca quandu si tratta di a radica di u cunflittu umanu: i desideri egoisti. Invece di culpisce e circustanze esterne o l'altri, ci indica l'internu, dimustrendu chì e lotte nascenu da i brami incontrollati di i nostri cori. I nostri desideri, sia per u putere, pussidimentu o ricunniscenza, ci portanu à cunflittu quandu ùn sò micca cumpleti.
Ghjacumu palesa un altru prublema: invece di purtà i nostri bisogni à Diu in a preghiera, spessu strivemu per cumpiendu per mezu di u mondu. Ancu quandu preghemu, i nostri mutivi pò esse egoisti, chì cercanu di gratificà i nostri piacè piuttostu chè d'alineà cù a vulintà di Diu.
Stu passaghju ci sfida à esaminà i nostri cori. Sò i nostri desideri arradicati in l'ambizione egoista o in un veru desideriu di glurificà à Diu? Quandu ci rendemu i nostri desideri à ellu è cunfidemu in a so pruvisione, truvamu a pace è a cuntenta.
Oghje è per i prossimi ghjorni di questu annu, reffettuà nantu à e fonti di cunflittu in a vostra vita. I desideri egoisti li guidanu? Impegnate à purtà i vostri bisogni à Diu cun umiltà è a vuluntà di sottumette à a so vuluntà.
"Chì provoca lotte è lite trà voi? Ùn venenu micca da i vostri desideri chì battanu in voi? Vulete ma ùn avete micca, cusì uccidete. Brave ma ùn pudete micca ottene ciò chì vulete, cusì vi litigate è cumbatte. Ùn avete micca perchè ùn dumandate micca à Diu. Quandu dumandate, ùn ricevete micca, perchè dumandate cù motivi sbagliati, chì pudete spende ciò chì uttene nantu à i vostri piacè ". (Ghjacumu 4: 1-3)
Preghemu
Yahweh, dà mi pacienza in tempi di cunflittu. Babbu, aiutami à sente cun un core apertu è à risponde cun amabilità è cumpassione, cacciendu l'egoismu. Diu, lasciate chì a vostra pazienza scorri per mè in nome di Ghjesù. Amen.
Punti di preghiera di l'annu novu:
Pregate per Diu per revelà è purificà i desideri egoisti in u vostru core
Dumandate saviezza è umiltà per circà a so vulintà in a preghiera
Pregate per a pace è a risoluzione in i cunflitti attraversu a guida di Diu
Qualchi anni fà, un musical di Natale includeva Maria dicendu: "Se u Signore hà parlatu, aghju da fà cum'ellu cumanda. Mi metteraghju a mo vita in e so mani. Aghju fiducia in ellu cù a mo vita ". Hè stata a risposta di Maria à l'annunziu sorpresa chì ella seria a mamma di u Figliolu di Diu. Qualunque sia e cunsequenze, hà sappiutu dì: "Che a vostra parolla à mè sia cumpresa".
Maria era pronta à rinunzià a so vita à u Signore, ancu s'ellu significava ch'ella puderia esse disgraziata à l'ochji di tutti quelli chì a cunniscianu. È perchè hà fiducia in u Signore cù a so vita, diventò a mamma di Ghjesù è puderia celebrà a venuta di u Salvatore. Maria pigliò Diu à a so parolla, accettò a vuluntà di Diu per a so vita, è si pusò in manu di Diu.
Hè ciò chì ci vole à celebrà veramente u Natale: crede ciò chì hè cumplettamente incredibile per parechje persone, accettà a vulintà di Diu per a nostra vita, è mette in u serviziu di Diu, cunfidendu chì a nostra vita hè in e so mani. Solu allora puderemu celebrà u veru significatu di Natale. Dumandate à u Spìritu Santu oghje per aiutà à confià in Diu cù a vostra vita è turnà i cuntrolli di a vostra vita à ellu. Quandu fate, a vostra vita ùn serà mai a stessa.
Sò u servitore di u Signore ", rispose Maria. "Che a to parolla à mè sia cumpleta." (Luca 1:38)
Preghemu
Yahshua, per piacè dammi a fede per crede chì u zitellu chì celebremu oghje hè u to Figliolu, u mo Salvatore. Babbu, aiutami à ricunnosce ellu cum'è Signore è à fidàlu cù a mo vita. In nome di Cristu, Amen.
In Cristu, scontru u putere onnipotente di Diu. Hè quellu chì calma i timpeste, guarisce i malati è risuscita i morti. A so forza ùn cunnosci micca limiti è u so amore hè senza limiti.
Sta rivelazione profetica in Isaia trova u so rializazione in u Novu Testamentu, induve assistemu à l'opere miraculose di Ghjesù è l'impattu trasformativu di a so presenza.
Mentre cuntemplemu à Ghjesù cum'è u nostru Diu Putente, truvamu cunsulazione è fiducia in a so omnipotenza. Hè u nostru rifugiu è a fortezza, una fonte di forza ininterrotta in i tempi di debule. Per mezu di a fede pudemu sfruttà a so putenza divina, permettendu à u so putere di travaglià attraversu noi.
Oghje, pudemu confià in Cristu, u nostru Diu Putente, per superà ogni ostaculu, cunquistà ogni timore, è porta a vittoria à a nostra vita. A so forza hè u nostru scudu, è u so amore hè u nostru ancora in i timpeste di a vita. In ellu, truvamu un Salvatore è u Diu onnipotente chì hè sempre cun noi.
Perchè à noi hè natu un zitellu, à noi un figliolu hè datu, è u guvernu sarà nantu à e so spalle. È serà chjamatu ... Diu putente. (Isaia 9:6)
Preghemu
U Signore, ti lodemu cum'è u Diu Putenti, cum'è Diu Onnipotente in carne è Spiritu. Vi lodemu per u vostru putere nantu à tutte e cose, a vostra autorità sovrana nantu à tuttu. Ti lodemu cum'è u Diu Putenti è per u privilegiu di cunnosce ti cum'è u nostru Babbu, cum'è un Babbu chì ci ama, cura di noi, furnisce per noi, ci prutegge, ci guida è ci guida. Tutta a gloria sia à u vostru nome per u privilegiu di esse i vostri figlioli è figliole. Vi lodemu per a pace chì portate à e nostre menti è cori ansiosi è preoccupati. In nome di Cristu, Amen.
U prucessu principia cù u nostru desideriu persunale. Cum'è una sumente, sta dorme in noi finu à ch'ella hè attiratu è svegliatu. Stu desideriu, quandu nutritu è permessu di cultivà, cuncepisce u peccatu. Hè una progressione graduale induve i nostri desideri senza cuntrollu ci alluntananu da a strada di Diu.
L'analogia di a nascita hè particularmente pungente. Cum'è un zitellu cresce in u ventre è hè eventualmente natu in u mondu, cusì u peccatu si sviluppa da un semplice pensamentu o tentazione in un attu tangibile. A finalità di stu prucessu hè dura - u peccatu, quandu hè maturu, porta à a morte spirituale.
Oghje, mentre cuntemplemu u male è u ciculu di a vita, simu chjamati à a necessità di cuscenza nantu à i nostri cori è menti. Ci ricurdeghja chì u viaghju di u peccatu principia suttilmente, spessu inosservatu, in i desideri chì pormu. Se triunfaremu, duvemu guardà i nostri cori, allineà i nostri desideri cù a vulintà di Diu, è campà in a libertà è a vita chì Ellu offre per mezu di Cristu.
Ogni persona hè tentata quandu sò trascinati da u so propiu desideriu male è incitatu. Allora, dopu chì u desideriu hà cuncipitu, dà nascita à u peccatu; è u peccatu, quandu hè maturu, dà nascita à a morte. (Giacomo 1: 14-15)
Preghemu
Jahvè, dumandu chì u vostru Spìritu Santu mi guidà, mi guidà è mi rinfurzà per superà e prove di ogni ghjornu, e teste è e tentazioni da u diavulu. Babbu, dumandu a forza, a misericordia è a grazia per stà è ùn cede micca à e tentazioni è inizià u ciculu peccatu di a vita. In nome di Ghjesù Cristu, Amen.
Sè vo fate male sta stagione di vacanze ricordate:
Cristu hè a speranza per i cori rotti. U dolore hè veru. Si sentia. Heartbreak hè inevitabbile. L'hà sperimentatu. E lacrime venenu. U so hà fattu. U tradimentu succede. Hè statu traditu.
Ellu sà. Ellu vede. Ellu capisce. È, Ellu ama assai, in modi chì ùn pudemu mancu capisce. Quandu u vostru core si rompe à Natale, quandu u dulore vene, quandu tuttu pare più di ciò chì pudete suppurtà, pudete fighjà à a manghja. Pudete vede à a croce. È, pudete ricurdà a speranza chì vene cù a so nascita.
U dulore ùn pò micca lascià. Ma, a so speranza ti stringerà. A so gentile misericòrdia ti terrà finu à chì pudete respira di novu. Ciò chì vulete sta festa pò esse mai, ma Ellu hè è vene. Pudete cunfidà chì, ancu in i vostri vacanze ferite.
Siate pacienza è gentile per voi stessu. Dàtevi tempu è spaziu extra per processà a vostra ferita, è ghjunghje à l'altri intornu à voi se avete bisognu di supportu extra.
Truvate una causa per investisce. Ci hè un dettu: "U dulore hè solu l'amore senza un locu per andà". Truvate una causa chì onora a memoria di una persona amata. Dà tempu o soldi à una carità adattata pò esse utile, postu chì dà spressione à l'amore in u vostru core.
Crea novi tradizioni. A ferita ci cambia. Calchì volta hè utile per noi di cambià e nostre tradizioni per creà una nova normale. Sì avete una tradizione di vacanze chì si senti insupportable, ùn fate micca. Invece, cunzidira à fà qualcosa di novu ... Creazione di novi tradizioni pò aiutà à allevà una parte di a tristezza aghjuntu chì e tradizioni antichi spessu portanu.
Oghje, pudete esse sbulicatu, brusgiatu è rottu, ma ci hè sempre a bontà per esse accolta è benedizioni per esse rivendicate sta stagione, ancu in u dulore. Ci saranu vacanze in u futuru quandu vi sentite più forte è più liggeru, è questi ghjorni assai difficiuli sò parte di a strada per elli, cusì accettate qualsiasi rigali chì Diu hà per voi. Puderete micca aperti cumplettamente per anni, ma unwrap li cum'è u Spìritu vi dà forza, è fighjulà a pesantezza è a ferita sparisce.
"È in u listessu modu, u Spìritu hè un aiutu à i nostri cori debuli: perchè ùn pudemu micca fà preghiera à Diu in u modu ghjustu; ma u Spìritu mette i nostri desideri in parolle chì ùn sò micca in u nostru putere di dì." (Rumani 8: 26)
Preghemu
Signore, grazie per a vostra grandezza. Grazie chì quandu sò debule, sì forte. Babbu, u diavulu hè tramindui è so ch'ellu vole à impedisce mi di passà u tempu cun tè è i so amati sta festa. Ùn lasciate micca vince ! Dàmi una misura di a to forza per ùn dà micca in scoraggiamentu, ingannamentu è dubbitu! Aiutatemi à onore in tutti i mo modi, in nome di Ghjesù! Amen.
Quandu hè stata l'ultima volta chì avete avutu una vera gioia? Diu prumetti chì a gioia si trova in a so prisenza, è se avete accettatu à Ghjesù cum'è u vostru Signore è Salvatore, allora a so presenza hè in voi! A gioia si manifesta quandu focalizeghja a vostra mente è u core nantu à u Babbu, è cuminciate à lodallu per ciò chì hà fattu in a vostra vita.
In a Bibbia, ci hè dettu chì Diu abita i lodi di u so populu. Quandu avete principiatu à lode è ringraziallu, site in a so presenza. Ùn importa micca induve site fisicamente, o ciò chì succede intornu à voi, pudete accede à a gioia chì hè in voi in ogni mumentu - ghjornu o notte.
Oghje, Diu vole chì vi sperienze a so gioia soprannaturale è a pace in ogni mumentu. Hè per quessa ch'ellu hà sceltu di campà ind'è voi è dà un fornimentu infinitu. Ùn perde micca un altru minutu à sentendusi sovraccarico è scoraggiatu. Entra in a so presenza induve ci hè pienezza di gioia, perchè a gioia di u Signore hè a vostra forza! Alleluia !
« Mi fate cunnosce a strada di a vita ; mi riempirete di gioia in a vostra presenza, di piacè eterni à a vostra manu diritta. (Salmu 16: 11)
Preghemu
Yahshua, ti ringraziu per un fornimentu infinitu di gioia. Aghju ricevutu oghje. Babbu, aghju sceltu di scaccià e mo preoccupazioni nantu à tè è dà a lode, a gloria è l'onore chì meritate. Diu, lasciate chì a vostra gioia scorri per mè oghje, per pudè esse un tistimone di a vostra bontà à quelli chì mi circundanu, in nome di Ghjesù! Amen.
Hè u tempu più maravigliu di l'annu. I buttreghi sò pieni di cumpratori vivaci. A musica di Natale tocca à ogni corridoiu. E case sò tagliate cù luci scintillanti chì brillanu allegri à traversu a notte croccante.
Tuttu in a nostra cultura ci dice chì questa hè una stagione di gioia: l'amichi, a famiglia, l'alimentariu è i rigali ci incuraghjenu à celebrà u Natale. Per parechje persone, sta stagione di vacanze pò esse un ricordu doloroso di e difficultà di a vita. Parechje persone celebreranu per a prima volta senza un maritu o un omu amatu chì hè mortu. Certi pirsuni celebrà stu Natale per a prima volta senza u so maritu, per via di un divorziu. Per altri, queste vacanze ponu esse un ricordu doloroso di difficultà finanziarie. Irnicamenti, hè spessu in quelli tempi quandu duvemu esse felici è allegri, chì u nostru soffrenu è u dolore pò esse sentitu più vividly.
Hè destinatu à esse a stagione più felice di tutti. Ma, assai di noi sò feriti. Perchè? Calchì volta hè un ricordu lampante di i sbagli fatti. Di a manera chì e cose eranu. Di i cari chì mancanu. Di i zitelli chì sò cresciuti è andati. A volte, a stagione di Natale hè cusì scura è solitaria, chì solu u travagliu di respira è fora durante sta stagione pare abbastanti.
Oghje, da a mo propria ferita vi possu dì, ùn ci sò micca rimedii rapidi è faciuli per un core rottu. Ma, ci hè una speranza per a guariscenza. Ci hè a fede per u dubbitu. Ci hè amore per i soli. Questi tesori ùn si trovanu micca sottu à un arbre di Natale o in una tradizione di famiglia, o ancu in a manera di e cose prima. A speranza, a fede, l'amore, l'alegria, a pace, è solu a forza per passà e vacanze, sò tutti impannillati in un zitellu, natu à sta terra cum'è u so Salvatore, Cristu u Messia! Alleluia !
"Ed ellu metterà fine à tutti i so pienghje; è ùn ci sarà più morte, nè dulore, nè chianci, nè dulore; perchè e prime cose sò ghjunte à a fine ". (Apocalisse 21:4)
Preghemu
Jahvè, ùn vogliu più dolore. In questi tempi Pare chì mi vince cum'è una onda putente è piglia tutta a mo energia. Babbu, per piacè ungimi di forza ! Ùn possu micca passà sta festa senza tè, è mi vultu à tè. Mi rimettu à tè oghje. Per piacè guarì mi ! A volte mi sentu solu è impotente. Aghju ghjunghje à tè perchè aghju bisognu di cunsulazione è un amicu. Diu, aghju fiducia chì nunda chì mi portate ùn hè troppu difficiule per mè per trattà. Credu chì possu passà questu cù a forza è a fede chì mi date, in nome di Ghjesù! Amen.
Pudete sentu avà, cum'è e sfide chì avete affruntate sò troppu grandi o troppu sbulicati. Tutti facemu sfide. Tutti avemu ostaculi da superà. Mantene l'attitudine ghjusta è u focusu, ci aiuterà à stà in fede in modu chì pudemu avanzà in a vittoria.
Aghju amparatu chì a ghjente media hà prublemi mediu. A ghjente ordinaria hà sfide ordinarie. Ma ricordate, site sopra à a media è ùn site micca ordinariu. Siete straordinariu. Diu hà criatu è hà respiratu a so vita in voi. Siete eccezziunali, è e persone eccezziunali facenu difficultà eccezziunali. Ma a bona nova hè chì serve un Diu super eccezziunale!
Oghje, quandu avete un prublema incredibile, invece di esse scoraggiatu, duvete esse incuraghjitu sapendu chì site una persona incredibile, cù un futuru incredibile. U vostru caminu brilla luminosu per via di u vostru incredibile Diu! Siate incuraghjitu oghje, perchè a vostra vita hè nantu à una strada incredibile. Allora, mantene in fede, continuate à dichjarà a vittoria, continuate à dichjarà e prumesse di Diu nantu à a vostra vita perchè avete un futuru incredibile!
"U caminu di u [senza compromessi] ghjustu è ghjustu hè cum'è a luce di l'alba, chì brilla di più in più (più luminosu è chjaru) finu à chì [arriva à a so forza è a gloria in] u ghjornu perfettu ..." (Proverbi 4:18)
Preghemu
O Signore, oghje alzo l'ochji à tè. Babbu, sò chì tù sì quellu chì m'aiuta è m'hà datu un futuru incredibile. Diu, aghju sceltu di stà in a fede, sapendu chì avete un pianu incredibile in magazzinu per mè, in nome di Cristu! Amen.
Mentre u restu di u mondu intornu à noi diventa entusiasmu è innamoratu di a celebrazione di a nostra cultura di e vacanze di Natale, alcuni di noi luttano per a stagione di vacanze - superati cù nuvole di depressione, è battaglie cù u timore è u timore. Rilazioni fratturate, divorziu, disfunzioni, finanzii cumprumessi, perdita di l'amati, isolamentu, sulitudine, è ogni quantità di altre circustanze diventanu ancu più difficiuli di navigà, per via di l'aspettattivi spessu irreali di e vacanze. Per parechji anni in a mo vita, a solitude magnifica, u stress accelerà, l'occupazione s'intensifica, è a tristezza sopra.
Ci hè qualcosa di sta festa chì intensifica tutte l'emozioni. L'hype principia in uttrovi è si sviluppa in e settimane prima di Natale è di l'annu novu, spessu facendu un tempu assai difficiule per quelli di noi chì anu una perdita di sperienza di ogni tipu. Se, cum'è mè, truvate chì u Natale hè un tempu difficiule, allora vedimu s'ellu pudemu truvà un modu megliu per affruntà inseme.
Oghje, scrivite sta parolla da a prufundità di u mo propiu dulore è a sperienza in a speranza di aiutà à quelli chì luttannu cù sta stagione per diversi motivi. A Parolla di Diu è i so principii d'amore, putere è verità sò intrecciati in ogni elementu d'incuragimentu. Suggerimenti pratichi è sfide sò presentati per aiutà à navigà questu è ogni stagione stressante è difficiule. A mo passione hè di purtà speranza è guariscenza à i cori chì sò feriti, aiutendu à liberà da i carichi di u stress, a depressione è u timore, è truvà un novu modu di gioia è simplicità.
"U Signore hè vicinu à i cori rotti; Hè u Salvatore di quelli chì i so spiriti sò schiacciati ". (Salmu 34:18)
Preghemu
Yahweh, sò solu chì pudete aiutà à sparisce stu dolore. Babbu, pregu per a pace è a serenità cum'è cumbatte u dulore chì mi sentu durante sta stagione. Mandate a to manu finu à mè, è mi riempia di a to forza. Diu, ùn possu più piglià stu dulore senza u vostru aiutu! Liberami da questa presa è ristaurami. Aghju fiducia in tè per dà mi a forza per passà stu tempu di l'annu. Pregu chì u dulore sia andatu ! Ùn mi tena micca, perchè aghju u Signore da u mo latu, eiun nome di Ghjesù ! Amen.
Semu tutti chjamati à esse stewards nantu à e risorse chì Diu ci hà datu. Quandu simu fideli stewards di u tempu, u talentu è i soldi, u Signore ci affida più. Diu vole apre e finestri di u celu è versà benedizioni chì a Bibbia dice, ma a nostra parte hè di esse fideli è ubbidienti à ciò chì Diu ci dumanda chì sbloccarà e benedizioni da u celu!
Oghje, dumandate chì tipu di benedizzione seria cusì grande per vene direttamente da u celu chì ùn ci saria abbastanza spaziu per riceve ? Pò esse difficiule di capiscenu, ma hè ciò chì a Parola di Diu prumetti. Sceglite di esse un bon steward cù tempu, talentu è soldi. Pruvate u Signore è preparate à fighjulà ellu muvimenti putenti per voi!
"Puntate tutte e decime (tuttu u decimu di u vostru ingressu) in u magazzinu, perch'ellu ci sia cibo in a mo casa, è pruvate à mè avà, dice u Signore di l'ospiti, s'ellu ùn vi apre i finestri di u celu per voi. e versà ti una benedizzione, chì ùn ci sarà abbastanza spaziu per ricevelu. (Malachia 3:10)
Preghemu
Yahweh, ti ringraziu per a benedizzione di mè. Babbu, aghju sceltu di ubbidisci è ti ringraziu in anticipu per avè apertu i finestri di u celu in a mo vita. Diu, aiutami à esse ubbidienti à a vostra Parolla è esse un datore di tutte e risorsa chì Diu hà datu, in nome di Cristu. Amen.
Avete mai messu l'energia in una relazione ma ùn hà micca travagliatu? Chì ne dite di una nova impresa cummerciale, ma vi trovate sempre in difficultà cù e finanze? Calchì volta a ghjente si scoraghja in a vita perchè e cose ùn sò micca andate cum'è speranu. Avà pensanu chì ùn succederà mai.
Una cosa chì avemu da amparà hè chì Diu onore a perseveranza. In a strada di u vostru "sì", pudete scontru alcuni "no". Puderete scuntrà alcune porte chjuse, ma questu ùn significa micca chì hè a risposta finale. Significa solu cuntinuà!
Oghje, ricordatevi, se Diu hà prumessu, ellu hà da fà. A Parola dice, per via di a fede è di a pacienza, eredimu e prumesse di Diu. Alleluia ! Questu hè induve a pacienza è a perseveranza entra in questu. Hè quì chì a fiducia entra. Solu perchè ùn vede micca chì e cose succede subitu, ùn significa micca chì duvete abbandunà. U vostru "sì" hè in strada. Alzate è preme in avanti. Mantene à crede, contru à tutti i no, cuntinueghja a sperenza, cuntinueghja à suppurtà è cuntinueghja à dumandà, perchè u nostru Diu hè sempre fidu à a so Parola !
"Dumandate, è vi sarà datu; cercate, è truverete; batte, è vi sarà apertu". (Matteu 7: 7)
Preghemu
Signore, ti ringraziu per a vostra fideltà in a mo vita. Babbu, crederaghju a vostra Parola oghje. Aghju fiducia in e vostre prumesse. Continuaraghju à stà, crede è dumandà. Diu, crede chì u vostru "sì" hè in strada, è l'aghju ricevutu in u nome di Cristu! Amen.
Normalmente esse prigiuneru ùn hè micca una bona cosa, ma l'Scrittura dice chì un prigiuneru di speranza hè una bona cosa. Sò un prigiuneru di a speranza ? Un prigiuneru di a speranza hè quellu chì hà una attitudine di fede è aspetta ancu quandu e cose ùn viaghjanu micca. Sapenu chì Diu hà un pianu per passà i tempi duru, un pianu per restaurà a so salute (cumpresa a salute mentale), finanzii, sogni è relazioni.
Ùn pudete micca esse induve vulete esse oghje, ma avete a speranza perchè tutte e cose sò sottumessi à cambià. L'Scrittura dice, Diu prumetti di restituurà u doppiu à quelli chì speranu in ellu. Quandu Diu restaurà qualcosa, Ellu ùn solu rimette e cose cum'è prima. Va sopra è oltre. Ellu rende e cose megliu cà prima !
Oghje, avemu una ragione per esse spiranza. Avemu una ragione per rallegrassi perchè Diu hà duie benedizioni in riserva per u nostru avvene! Ùn lasciate micca chì e circustanze ti trascinanu o distrassi. Invece, sceglite di esse un prigiuneru di speranza è pusitivi, è fighjate ciò chì Diu farà per restaurà ogni area di a vostra vita!
"Returnate à a fortezza, o prigiuneri chì avete a speranza; oghje stessu dichjarà chì vi restituiraghju u doppiu. (Zaccaria 9:12)
Preghemu
Yahweh, grazie per a vostra prumessa di doppia. Babbu, sceglite di esse un prigiuneru di a speranza. Aghju decisu di mantene l'ochji nantu à tè sapendu chì stai travagliendu e cose per mè, è restaurà u doppiu di tuttu ciò chì u nemicu m'hà arrubatu in a mo vita! In nome di Cristu! Amen.
Cù parechji di i nostri ghjovani oghje chì crescenu senza una figura paterna in a so vita, diventa difficiule per elli di fidà à Diu è amà à Diu. A cuntrariu di David, chì malgradu i sfidi di a vita, hà sceltu di mette a so vita in e mani di u Signore. In u Salmu 31, Ellu dice: "Aghju fiducia in tè, Diu, perchè sò chì sì bonu, i mo tempi sò in e vostre mani". Sò dispostu, malgradu una figura paterna assente, relazioni poveri o prublemi di fiducia, di liberà ogni spaziu di a vostra vita à u Babbu chì ùn vi abbandunà mai o vi lasciarà? Sò disposti à cunfidà in ellu ogni tempu è stagione di a vostra vita?
Oghje, pudete esse in una situazione chì ùn avete micca capitu sanu, ma pigliate u core, Diu hè un Diu bonu, pudete fidà di ellu. Ellu travaglia per voi. Se tenete u vostru core rinunziatu à ellu, avete da cumincià à vede e cose cambià in u vostru favore. Mentre cuntinueghja a fiducia in ellu, Ellu vi aprirà e porte. Diu, piglierà ciò chì u nemicu significava per u male in a vostra vita, è u turnerà per u vostru bè. Mantene in piedi, cuntinueghja à crede, è fiducia in ellu. I vostri tempi sò in e so mani!
"I mo tempi sò in e vostre mani ..." (Salmu 31: 15)
Preghemu
Yahweh, ti ringraziu per esse quì per mè, oghje sceglite di fidà di tè. Babbu, aghju fiducia chì tù stai travagliendu per mè. Diu, aghju fiducia in tè cù tutta a mo vita, i mo tempi sò in e vostre mani. Per piacè aiutami à stà vicinu à tè oghje, per pudè sente a to voce. In nome di Cristu! Amen.
Duranti questi tempi senza precedente avemu da esse diligenti per fà u tempu ogni ghjornu, in tuttu u ghjornu, per piantà è pricà è chjamà à ellu. Diu prumetti tante cose à quelli chì u chjamanu. Hè sempre à sente, hè sempre prontu à riceve noi quandu ghjunghjemu à ellu. A quistione hè, quante volte li chjamate? Parechje volte a ghjente pensa: "Oh, aghju bisognu di pricà per quessa". Ma poi si occupanu di passà a so ghjurnata è distratti cù a vita. Ma pensà à pricà ùn hè micca listessa per pricà veramente. Sapendu chì avete bisognu di pricà ùn hè micca listessa per pricà.
L'Scrittura ci dice chì ci hè u putere in accordu. Quandu dui o più si riuniscenu in u so Nome, Ellu hè quì per benedizzione. Una manera di sviluppà l'abitudine di pricà hè di avè un cumpagnu di preghiera, o guerrieri di preghiera, amichi chì accettate per cunnette è pricà inseme. Ùn deve esse longu o formale. Se ùn avete micca un cumpagnu di preghiera, lasciate chì Ghjesù sia u vostru cumpagnu di preghiera! Parlate cun ellu in tuttu u ghjornu, fate u tempu ogni ghjornu per sviluppà un abitudine di preghiera!
Oghje, cuminciate à furmulà u vostru abitudine di preghiera! Aprite u vostru calendariu / ghjurnale avà è fate un appuntamentu cù Diu. Pianificate un appuntamentu di preghiera ogni ghjornu in u vostru calendariu per e prossime settimane. Allora, sceglite un cumpagnu di preghiera o amichi per esse rispunsevule è d'accordu. Fate un pianu di ciò chì fate è e vostre aspettative è cuminciate. Per piacè, dà grazia si manca un ghjornu, ma poi torna in pista è cuntinueghja. A preghiera serà u megliu abitudine chì avete mai furmatu!
"A tè, o Signore, aghju chjamatu, è à u Signore aghju fattu supplicazione". (Salmu 30: 8)
Preghemu
Yahweh, ti ringraziu per avè rispostu à e mo preghiere di mezzu. Grazie per e vostre promesse è benedizioni è i benefici fantastichi per quelli chì sò fideli in a preghiera. Diu, aiutami à esse fideli, aiutami à esse diligenti à mantene Ti prima in tuttu ciò chì facciu. Babbu, insegnami à avè conversazioni più profonde cun tè. Mandami à pricà e persone fideli per accettà è cunnetta cù, in nome di Ghjesù! Amen.
Qualchì notte fà, stava à pusà in a mo vittura riflettendu nantu à u mo ghjornu. Aghju guardatu è era maravigghiusu - i luci, e stelle è a luna luminosa parevanu cusì surreali, gridava chì ti amu! In tuttu u mondu vedemu l'amore di Diu, ancu in mezu à u caosu. Ci hè un tremendu putere in amore! In u listessu modu chì un arbre cresce più altu è più forte quandu e so radiche crescenu in prufonda, sarete più forte è s'alzarà più altu quandu site arradicatu in l'amore di Diu.
L'amore principia cù una scelta. Quandu dite "sì" à Diu, dite "sì" à l'amore, perchè Diu hè amore! Sicondu 1 Corinthians 13, l'amore significa esse pazienti è gentili. Significa micca di circà u vostru propiu modu, di ùn esse ghjilosu o vantaghju. Quandu sceglite l'amore invece di sceglie di odià, vi dimustrate à u mondu chì Diu hè u primu postu in a vostra vita. Più sceglite d'amare, più forte cresce e vostre radiche spirituali.
Oghje, lasciami ricurdà, l'amore hè u principiu più grande è hè a valuta di u celu. L'amore durà per l'eternità. Sceglite di amà oghje, è lasciate esse forte in u vostru core. Lasciate chì u so amore custruisci a sicurità in voi, è vi permette di vive a vita di bontà, pacienza è pace chì Diu hà per voi.
"... Possate esse arradicatu prufondamente in l'amore è fundatu in modu sicuru nantu à l'amore." (Efesini 3:17)
Preghemu
Yahweh, oghje è ogni ghjornu, aghju sceltu l'amore. Babbu, dimustrami cumu amà tè è l'altri cum'è mi amate. Dà mi pacienza è gentilezza. Eliminate l'egoismu, a gelosia è l'orgogliu. Diu, ti ringraziu per avè me liberatu è m'hà permessu di campà a vita chì avete per mè, in nome di Cristu! Amen.
U versu d'oghje ci dice cumu fà l'amore grande - essendu gentile. Puderete avè intesu u versu d'oghje parechje volte prima, ma una traduzzione u mette cusì "l'amore cerca un modu per esse constructivu". In altre parolle, a gentilezza ùn hè micca solu di esse simpaticu; cerca modi per migliurà a vita di l'altru. Hè esce u megliu in l'altri.
Ogni matina, quandu avete principiatu u vostru ghjornu, ùn passate micca solu u tempu à pensà à sè stessu, o cumu pudete fà a vostra propria vita megliu. Pensate à modi chì pudete fà ancu megliu a vita di l'altru! Dumandate, "quale possu incuragisce oghje? Quale possu custruisce?” Avete qualcosa da offre à quelli chì vi circundanu chì nimu pò dà. Qualchissia in a vostra vita hà bisognu di u vostru incuragimentu. Qualchissia in a vostra vita hà bisognu di sapè chì crede in elli. Semu rispunsevuli di cumu trattemu e persone chì ellu hà postu in a nostra vita. Conta nantu à noi per esce u megliu in a nostra famiglia è amichi.
Oghje, dumandate à u Signore chì vi dà modi creativi per incuragisce quelli chì vi circundanu. Cume suminate e sementi di incuragimentu è fate fora u megliu in l'altri, Diu mandarà e persone nantu à a vostra strada chì vi custruirà ancu. Mantene a mostrà a gentilezza per pudè avanzà in e benedizioni è a libertà chì Diu hà per voi!
"... l'amore hè gentile ..." (1 Corinti 13: 4)
Preghemu
Yahweh, ti ringraziu per amà mi quandu ùn era micca amabile. Babbu, ti ringraziu per crede in mè è sempre mi custruì, ancu quandu ùn rispettu u to regnu. Diu, ti dumandu chì Tu mi mustrassi modi creativi per incuragisce è custruisce e persone intornu à mè. Aiutatemi à esse un esempiu di u vostru amore oghje è sempre, in nome di Cristu! Amen.
Avete passatu l'annu in lotta o sforzu per fà qualcosa succede? Forse hè un avanzu in i vostri finanzii, o in una relazione. Hè bonu per fà tuttu ciò chì sapemu di fà in u naturali, ma avemu sempre à ricurdà chì a vittoria o sfondate ùn vene micca da u putere umanu nè da u putere, ma da u Spìritu di u Diu vivu.
A parolla Spiritu in u versu d'oghje in certi traduzzioni pò esse traduttu cum'è soffiu (Ruach). "Hè da u soffiu di Diu Onnipotente", hè cusì chì venenu i scontri. Quandu avete capitu chì Diu respira in voi da u so Spìritu, hè ora di fà un saltu di fede è di dì: "Iè, questu hè u mo annu; Aghju da realizà i mo sogni, aghju da ghjunghje à i mo scopi, aghju da cresce spiritualmente ". Hè quandu vi sentirete u ventu di Diu sottu à e vostre ali. Hè quandu vi sentite una elevazione soprannaturale, una unzione chì vi aiuterà à rializà ciò chì ùn pudia micca fà prima.
Oghje, sapete chì u soffiu (Ruach) di Diu ti soffia. Questa hè a vostra stagione. Questu hè u vostru annu per crede di novu. Cridite chì Diu pò apre porte chì nimu pò chjude. Cridite chì ellu travaglia in u vostru favore. Cridite chì hè a vostra stagione, hè u vostru annu, è preparate à abbraccià ogni benedizzione ch'ellu hà in tenda per voi! Alleluia !
"..." Ùn per forza nè per putenza, ma per u mo Spìritu ", dice u Signore Onnipotente. (Zaccaria 4: 6)
Preghemu
Yahweh, grazie per u putere di u vostru Spìritu Santu à u travagliu in a mo vita. Babbu, oghje rende ogni zona di u mo core, a mo mente, a mo vulintà è e mo emozioni à tè. Diu, crede chì si respira in mè u vostru putere soprannaturale, allora u mo sfondamentu vene, cusì vi dugnu u permessu di piglià u mo respiru è mi riempia di u vostru Spiritu, perchè e cose cambienu in questu annu à vene. Dirigisce i mo passi è dà mi putere di superà e mo debule. In nome di Cristu! Amen.
Qualchi anni fà, un musical di Natale includeva Maria dicendu: "Se u Signore hà parlatu, aghju da fà cum'ellu cumanda. Mi metteraghju a mo vita in e so mani. Aghju fiducia in ellu cù a mo vita ". Hè stata a risposta di Maria à l'annunziu sorpresa chì ella seria a mamma di u Figliolu di Diu. Qualunque sia e cunsequenze, hà sappiutu dì: "Che a vostra parolla à mè sia cumpresa".
Maria era pronta à rinunzià a so vita à u Signore, ancu s'ellu significava ch'ella puderia esse disgraziata à l'ochji di tutti quelli chì a cunniscianu. È perchè hà fiducia in u Signore cù a so vita, diventò a mamma di Ghjesù è puderia celebrà a venuta di u Salvatore. Maria pigliò Diu à a so parolla, accettò a vuluntà di Diu per a so vita, è si pusò in manu di Diu.
Hè ciò chì ci vole à celebrà veramente u Natale: crede ciò chì hè cumplettamente incredibile per parechje persone, accettà a vulintà di Diu per a nostra vita, è mette in u serviziu di Diu, cunfidendu chì a nostra vita hè in e so mani. Solu allora puderemu celebrà u veru significatu di Natale. Dumandate à u Spìritu Santu oghje per aiutà à confià in Diu cù a vostra vita è turnà i cuntrolli di a vostra vita à ellu. Quandu fate, a vostra vita ùn serà mai a stessa.
Sò u servitore di u Signore ", rispose Maria. "Che a to parolla à mè sia cumpleta." (Luca 1:38)
Preghemu
Yahshua, per piacè dammi a fede per crede chì u zitellu chì celebremu oghje hè u to Figliolu, u mo Salvatore. Babbu, aiutami à ricunnosce ellu cum'è Signore è à fidàlu cù a mo vita. In nome di Cristu, Amen.
In Cristu, scontru u putere onnipotente di Diu. Hè quellu chì calma i timpeste, guarisce i malati è risuscita i morti. A so forza ùn cunnosci micca limiti è u so amore hè senza limiti.
Sta rivelazione profetica in Isaia trova u so rializazione in u Novu Testamentu, induve assistemu à l'opere miraculose di Ghjesù è l'impattu trasformativu di a so presenza.
Mentre cuntemplemu à Ghjesù cum'è u nostru Diu Putente, truvamu cunsulazione è fiducia in a so omnipotenza. Hè u nostru rifugiu è a fortezza, una fonte di forza ininterrotta in i tempi di debule. Per mezu di a fede pudemu sfruttà a so putenza divina, permettendu à u so putere di travaglià attraversu noi.
Oghje, pudemu confià in Cristu, u nostru Diu Putente, per superà ogni ostaculu, cunquistà ogni timore, è porta a vittoria à a nostra vita. A so forza hè u nostru scudu, è u so amore hè u nostru ancora in i timpeste di a vita. In ellu, truvamu un Salvatore è u Diu onnipotente chì hè sempre cun noi.
Perchè à noi hè natu un zitellu, à noi un figliolu hè datu, è u guvernu sarà nantu à e so spalle. È serà chjamatu ... Diu putente. (Isaia 9:6)
Preghemu
U Signore, ti lodemu cum'è u Diu Putenti, cum'è Diu Onnipotente in carne è Spiritu. Vi lodemu per u vostru putere nantu à tutte e cose, a vostra autorità sovrana nantu à tuttu. Ti lodemu cum'è u Diu Putenti è per u privilegiu di cunnosce ti cum'è u nostru Babbu, cum'è un Babbu chì ci ama, cura di noi, furnisce per noi, ci prutegge, ci guida è ci guida. Tutta a gloria sia à u vostru nome per u privilegiu di esse i vostri figlioli è figliole. Vi lodemu per a pace chì portate à e nostre menti è cori ansiosi è preoccupati. In nome di Cristu, Amen.
U prucessu principia cù u nostru desideriu persunale. Cum'è una sumente, sta dorme in noi finu à ch'ella hè attiratu è svegliatu. Stu desideriu, quandu nutritu è permessu di cultivà, cuncepisce u peccatu. Hè una progressione graduale induve i nostri desideri senza cuntrollu ci alluntananu da a strada di Diu.
L'analogia di a nascita hè particularmente pungente. Cum'è un zitellu cresce in u ventre è hè eventualmente natu in u mondu, cusì u peccatu si sviluppa da un semplice pensamentu o tentazione in un attu tangibile. A finalità di stu prucessu hè dura - u peccatu, quandu hè maturu, porta à a morte spirituale.
Oghje, mentre cuntemplemu u male è u ciculu di a vita, simu chjamati à a necessità di cuscenza nantu à i nostri cori è menti. Ci ricurdeghja chì u viaghju di u peccatu principia suttilmente, spessu inosservatu, in i desideri chì pormu. Se triunfaremu, duvemu guardà i nostri cori, allineà i nostri desideri cù a vulintà di Diu, è campà in a libertà è a vita chì Ellu offre per mezu di Cristu.
Ogni persona hè tentata quandu sò trascinati da u so propiu desideriu male è incitatu. Allora, dopu chì u desideriu hà cuncipitu, dà nascita à u peccatu; è u peccatu, quandu hè maturu, dà nascita à a morte. (Giacomo 1: 14-15)
Preghemu
Jahvè, dumandu chì u vostru Spìritu Santu mi guidà, mi guidà è mi rinfurzà per superà e prove di ogni ghjornu, e teste è e tentazioni da u diavulu. Babbu, dumandu a forza, a misericordia è a grazia per stà è ùn cede micca à e tentazioni è inizià u ciculu peccatu di a vita. In nome di Ghjesù Cristu, Amen.
Sè vo fate male sta stagione di vacanze ricordate:
Cristu hè a speranza per i cori rotti. U dolore hè veru. Si sentia. Heartbreak hè inevitabbile. L'hà sperimentatu. E lacrime venenu. U so hà fattu. U tradimentu succede. Hè statu traditu.
Ellu sà. Ellu vede. Ellu capisce. È, Ellu ama assai, in modi chì ùn pudemu mancu capisce. Quandu u vostru core si rompe à Natale, quandu u dulore vene, quandu tuttu pare più di ciò chì pudete suppurtà, pudete fighjà à a manghja. Pudete vede à a croce. È, pudete ricurdà a speranza chì vene cù a so nascita.
U dulore ùn pò micca lascià. Ma, a so speranza ti stringerà. A so gentile misericòrdia ti terrà finu à chì pudete respira di novu. Ciò chì vulete sta festa pò esse mai, ma Ellu hè è vene. Pudete cunfidà chì, ancu in i vostri vacanze ferite.
Siate pacienza è gentile per voi stessu. Dàtevi tempu è spaziu extra per processà a vostra ferita, è ghjunghje à l'altri intornu à voi se avete bisognu di supportu extra.
Truvate una causa per investisce. Ci hè un dettu: "U dulore hè solu l'amore senza un locu per andà". Truvate una causa chì onora a memoria di una persona amata. Dà tempu o soldi à una carità adattata pò esse utile, postu chì dà spressione à l'amore in u vostru core.
Crea novi tradizioni. A ferita ci cambia. Calchì volta hè utile per noi di cambià e nostre tradizioni per creà una nova normale. Sì avete una tradizione di vacanze chì si senti insupportable, ùn fate micca. Invece, cunzidira à fà qualcosa di novu ... Creazione di novi tradizioni pò aiutà à allevà una parte di a tristezza aghjuntu chì e tradizioni antichi spessu portanu.
Oghje, pudete esse sbulicatu, brusgiatu è rottu, ma ci hè sempre a bontà per esse accolta è benedizioni per esse rivendicate sta stagione, ancu in u dulore. Ci saranu vacanze in u futuru quandu vi sentite più forte è più liggeru, è questi ghjorni assai difficiuli sò parte di a strada per elli, cusì accettate qualsiasi rigali chì Diu hà per voi. Puderete micca aperti cumplettamente per anni, ma unwrap li cum'è u Spìritu vi dà forza, è fighjulà a pesantezza è a ferita sparisce.
"È in u listessu modu, u Spìritu hè un aiutu à i nostri cori debuli: perchè ùn pudemu micca fà preghiera à Diu in u modu ghjustu; ma u Spìritu mette i nostri desideri in parolle chì ùn sò micca in u nostru putere di dì." (Rumani 8: 26)
Preghemu
Signore, grazie per a vostra grandezza. Grazie chì quandu sò debule, sì forte. Babbu, u diavulu hè tramindui è so ch'ellu vole à impedisce mi di passà u tempu cun tè è i so amati sta festa. Ùn lasciate micca vince ! Dàmi una misura di a to forza per ùn dà micca in scoraggiamentu, ingannamentu è dubbitu! Aiutatemi à onore in tutti i mo modi, in nome di Ghjesù! Amen.
Quandu hè stata l'ultima volta chì avete avutu una vera gioia? Diu prumetti chì a gioia si trova in a so prisenza, è se avete accettatu à Ghjesù cum'è u vostru Signore è Salvatore, allora a so presenza hè in voi! A gioia si manifesta quandu focalizeghja a vostra mente è u core nantu à u Babbu, è cuminciate à lodallu per ciò chì hà fattu in a vostra vita.
In a Bibbia, ci hè dettu chì Diu abita i lodi di u so populu. Quandu avete principiatu à lode è ringraziallu, site in a so presenza. Ùn importa micca induve site fisicamente, o ciò chì succede intornu à voi, pudete accede à a gioia chì hè in voi in ogni mumentu - ghjornu o notte.
Oghje, Diu vole chì vi sperienze a so gioia soprannaturale è a pace in ogni mumentu. Hè per quessa ch'ellu hà sceltu di campà ind'è voi è dà un fornimentu infinitu. Ùn perde micca un altru minutu à sentendusi sovraccarico è scoraggiatu. Entra in a so presenza induve ci hè pienezza di gioia, perchè a gioia di u Signore hè a vostra forza! Alleluia !
« Mi fate cunnosce a strada di a vita ; mi riempirete di gioia in a vostra presenza, di piacè eterni à a vostra manu diritta. (Salmu 16: 11)
Preghemu
Yahshua, ti ringraziu per un fornimentu infinitu di gioia. Aghju ricevutu oghje. Babbu, aghju sceltu di scaccià e mo preoccupazioni nantu à tè è dà a lode, a gloria è l'onore chì meritate. Diu, lasciate chì a vostra gioia scorri per mè oghje, per pudè esse un tistimone di a vostra bontà à quelli chì mi circundanu, in nome di Ghjesù! Amen.
Hè u tempu più maravigliu di l'annu. I buttreghi sò pieni di cumpratori vivaci. A musica di Natale tocca à ogni corridoiu. E case sò tagliate cù luci scintillanti chì brillanu allegri à traversu a notte croccante.
Tuttu in a nostra cultura ci dice chì questa hè una stagione di gioia: l'amichi, a famiglia, l'alimentariu è i rigali ci incuraghjenu à celebrà u Natale. Per parechje persone, sta stagione di vacanze pò esse un ricordu doloroso di e difficultà di a vita. Parechje persone celebreranu per a prima volta senza un maritu o un omu amatu chì hè mortu. Certi pirsuni celebrà stu Natale per a prima volta senza u so maritu, per via di un divorziu. Per altri, queste vacanze ponu esse un ricordu doloroso di difficultà finanziarie. Irnicamenti, hè spessu in quelli tempi quandu duvemu esse felici è allegri, chì u nostru soffrenu è u dolore pò esse sentitu più vividly.
Hè destinatu à esse a stagione più felice di tutti. Ma, assai di noi sò feriti. Perchè? Calchì volta hè un ricordu lampante di i sbagli fatti. Di a manera chì e cose eranu. Di i cari chì mancanu. Di i zitelli chì sò cresciuti è andati. A volte, a stagione di Natale hè cusì scura è solitaria, chì solu u travagliu di respira è fora durante sta stagione pare abbastanti.
Oghje, da a mo propria ferita vi possu dì, ùn ci sò micca rimedii rapidi è faciuli per un core rottu. Ma, ci hè una speranza per a guariscenza. Ci hè a fede per u dubbitu. Ci hè amore per i soli. Questi tesori ùn si trovanu micca sottu à un arbre di Natale o in una tradizione di famiglia, o ancu in a manera di e cose prima. A speranza, a fede, l'amore, l'alegria, a pace, è solu a forza per passà e vacanze, sò tutti impannillati in un zitellu, natu à sta terra cum'è u so Salvatore, Cristu u Messia! Alleluia !
"Ed ellu metterà fine à tutti i so pienghje; è ùn ci sarà più morte, nè dulore, nè chianci, nè dulore; perchè e prime cose sò ghjunte à a fine ". (Apocalisse 21:4)
Preghemu
Jahvè, ùn vogliu più dolore. In questi tempi Pare chì mi vince cum'è una onda putente è piglia tutta a mo energia. Babbu, per piacè ungimi di forza ! Ùn possu micca passà sta festa senza tè, è mi vultu à tè. Mi rimettu à tè oghje. Per piacè guarì mi ! A volte mi sentu solu è impotente. Aghju ghjunghje à tè perchè aghju bisognu di cunsulazione è un amicu. Diu, aghju fiducia chì nunda chì mi portate ùn hè troppu difficiule per mè per trattà. Credu chì possu passà questu cù a forza è a fede chì mi date, in nome di Ghjesù! Amen.
Pudete sentu avà, cum'è e sfide chì avete affruntate sò troppu grandi o troppu sbulicati. Tutti facemu sfide. Tutti avemu ostaculi da superà. Mantene l'attitudine ghjusta è u focusu, ci aiuterà à stà in fede in modu chì pudemu avanzà in a vittoria.
Aghju amparatu chì a ghjente media hà prublemi mediu. A ghjente ordinaria hà sfide ordinarie. Ma ricordate, site sopra à a media è ùn site micca ordinariu. Siete straordinariu. Diu hà criatu è hà respiratu a so vita in voi. Siete eccezziunali, è e persone eccezziunali facenu difficultà eccezziunali. Ma a bona nova hè chì serve un Diu super eccezziunale!
Oghje, quandu avete un prublema incredibile, invece di esse scoraggiatu, duvete esse incuraghjitu sapendu chì site una persona incredibile, cù un futuru incredibile. U vostru caminu brilla luminosu per via di u vostru incredibile Diu! Siate incuraghjitu oghje, perchè a vostra vita hè nantu à una strada incredibile. Allora, mantene in fede, continuate à dichjarà a vittoria, continuate à dichjarà e prumesse di Diu nantu à a vostra vita perchè avete un futuru incredibile!
"U caminu di u [senza compromessi] ghjustu è ghjustu hè cum'è a luce di l'alba, chì brilla di più in più (più luminosu è chjaru) finu à chì [arriva à a so forza è a gloria in] u ghjornu perfettu ..." (Proverbi 4:18)
Preghemu
O Signore, oghje alzo l'ochji à tè. Babbu, sò chì tù sì quellu chì m'aiuta è m'hà datu un futuru incredibile. Diu, aghju sceltu di stà in a fede, sapendu chì avete un pianu incredibile in magazzinu per mè, in nome di Cristu! Amen.
Diu interessu
Sparte u missaghju di u Vangelu chì cambia a vita truvata in Ghjesù Cristu